Kedves H.

Kedves H.

2016. október 03. - Braun Istvan1

Ma befejeztem egy projectem. Vajon láttad a képeket, vajon mit gondolsz róluk. Emlékszem régen te voltál az egyik fő kritikusom, akire mindig hallgattam, akinek kíváncsi voltam tényleg a véleményére. Általában pozitívan értékelted a fotóimat és éppen ezért féltem is tőle, hogy nem objektíven látod őket. És úgy tűnik, hogy jól éreztem. Mióta nem vagyunk együtt, nem beszélünk szinte egyetlen egy pozitiv jelzésed nem volt a képeimre. Anyukád és Szonja ellenben sokkal aktívabb lett ebből a szempontból. Érdekes. 
Ma volt a népszavazás... vajon voltál szavazni? Emlékszem azt mondtad, hogy anyud úgy szokott szavazni, ahogy apukád.... ezen mennyire kiakadtam... :) 

Maradok őszinte híved: Stephen 

A bejegyzés trackback címe:

https://kedvesh.blog.hu/api/trackback/id/tr5711761767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása